Kontakt telefoniczny: 600 825 100 lub (44) 788 4260  |  Adres mailowy: biuro@twojelawki.pl

Twoje Ławki

Regulamin

Właścicielem Sklepu internetowego jest firma Best-IT Łukasz Rutkowski z siedzibą w Białaczowie.


Uczestniczymy w programie Rzetelna Firma.

 

1.Towar zakupiony w naszym sklepie można odebrać osobiście (po wcześniejszym umówieniu) w Białaczowie lub Nowej Iwicznej (pod Warszawą)

2.Towar może zostać wysłany do klienta kurierem "Siódemka" (do wyboru w trakcie składania zamówienia dla zamówienia). Produkty pakowane są w paczki do 30kg, cena wysyłki paczki wynosi 40zl. Wysłanie paczki za pobraniem jest droższe o 10 zł doliczane do całego zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe podczas wysyłki i proces reklamacji uszkodzonego towaru leży po stronie klienta. Sprzedawca dołoży wszelakich starań aby ewentualne problemy z wysyłką rozwiązać przy minimalnym zaangażowaniu klienta dbając o jego dobro.

3.Towar doręczany jest tylko w dni robocze w godzinach od 10 do 16 firmą kurierską "DHL". Wysyłka towaru jest realizowana w przeciągu 10 dni od datw wpłynięcia zapłaty na konto bankowe sprzedawcy. Towar przy odbiorze należy rozpakować i sprawdzić. W przypadku rozbieżności bądź uszkodzenia, należy spisać z kurierem protokół.

4.Dokonując zakupu klient ponosi opłatę za przesyłkę, której kwota zależna jest od wagi towaru.

5.Strony umowy nie uznają kosztów przesyłki jako kosztów transakcji kupna - sprzedaży.

6.Za zamówiony towar klient płaci przelewem na konto bankowe sprzedawcy  lub płaci przy odbiorze (dopłata 10zł)


7.Jeżeli zamówienie składane jest przez podmiot prowadzący działalność gospodarczą faktura VAT będzie wystawiona po przesłaniu informacji o chęci jej otrzymania. Faktury będą wystawiane do 30 dni od momentu odbioru towaru przez zamawiającego.

8.Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze zwracamy przelewem bankowym w ciągu 14 dni od odebrania przez nas przesyłki zwrotnej. Nie zwracamy kosztów wysyłki towaru.

9.Każdy produkt przed wysłaniem jest sprawdzany przez naszych sprzedawców. W przypadku znalezienia przez Ciebie wady ukrytej, masz możliwość wymiany lub zwrotu, ale musisz tego dokonać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, w późniejszym terminie będzie to traktowane jako reklamacja.

10.Reklamacje na towary zakupione w sklepie internetowym należy przesyłać na adres: Best-IT Łukasz Rutkowski, ul. Partyzantów 47, 26-307 Białaczów. Do reklamacji musi być dołączony dokładny opis wady produktu oraz list przewozowy.

11.Gwarancja jest udzielana na każdy towar zakupiony w naszym sklepie na okres 1 roku. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. 
       Reklamowany produkt należy we własnym zakresie dostarczyć/odebrać  bezpośrednio do głównej siedziby sprzedajcego tj. Best-IT Łukasz Rutkowski, 26-307 Białaczów, ul. Partyzantów 47. 

12.Ceny w naszym sklepie są cenami brutto.


13.Sprzedawca zastrzega, że ze względów technologicznych kolorystyka i wygląd produktów przedstawionych na zdjęciach w sklepie internetowym mogą różnić się od rzeczywistych.

14.Dane osobowe uzyskane z rejestracji będą przetwarzane przez firmę Best-IT z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. Każdy klient ma prawo do wglądu w swoje dane , modyfikowania ich oraz do żądania zaprzestania ich przetwarzania, co należy zgłosić do firmy Best-IT w formie pisemnej.

Procedura reklamacyjna

W przypadku uszkodzenia paczki podczas transportu, należy zastosować się do poniższego toku postępowania:

1. Paczkę należy otworzyć przy kurierze i w przypadku uszkodzenia paczki niezwłoczni się z nami skontaktować.

2. Kurier spisuje uszkodzenia na protokole szkodowym.

3. Proszę nie odsyłać do nas uszkodzonego towaru - w przypadku odesłania klient ponosi koszty powrotu paczki.

4. O zwrot kosztów uszkodzonego towaru klient może ubiegać się sam, lub scedować to na naszą firmę. W drugim przypadku należy wypełnić i odesłać do nas formularz scedowania odszkodowania .

5. Po otrzymaniu pocztą protokołu szkodowego wraz z formularzem scedowania odszkodowania wysyłamy brakujący towar do klienta (klient nie ponosi ani kosztów towaru ani kosztów wysyłki) - to my wtedy staramy się o odszkodowanie